SKATER DRESS OUTFIT

W tym poście pokażę Wam outfit z sukienką z serii SKATER DRESS i SHIFT DRESS. Myślę, że spodoba się dużej części z Was.

ROSEGAL



Bluzki i sukienki, które są nazywane "hiszpankami" stały się w ostatnich sezonach bardzo modne. Osobiście lubię je nosić do sportowych butów, ale nadają się tak naprawdę na każdą okazję. Możemy do nich założyć szpilki i śmiało pójść tak na wesele, ale nadadzą się również na wypad ze znajomymi na miasto czy nad jezioro.




Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

5 komentarzy:

  1. Mi też się podobają sukienki tego kroju, są bardzo kobiece ale też można je właśnie połączyć z trampkami i uzyskać styl sportowy :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta sukieneczka jest przeurocza i świetne jest to połączenie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna i śliczna stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hiszpanki, mam bluzki z tym krojem, ale na to lato zdecydowanie przydałaby się też sukienka! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mi się nie podobają ale reszta cudowna! Uwielbiam takie dziewczęce sukienki i te małe plecaczki

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się na moim blogu.
Wysil się trochę i napisz coś więcej niż 'Fajny blog'.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.