Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

31 lip 2015

Rosegal review

Chyba każdy z Was wie już o moim zamiłowaniu do chińskich stronek. Kiedyś bardzo bałam się tam zamawiać, ponieważ słyszałam różne opinie o jakości i rozmiarach. Teraz wiem, że niewypały trafiają się naprawdę sporadycznie, a większość tych ubrań jest świetnej jakości i w niższej cenie. Dzisiaj mam Wam do pokazania moje zamówienie z Rosegal.



 | sleeve t-shirt | Ostatnio uwielbiam ubrania w kolorze khaki. Ta koszulka ma bardzo przyjemny, gładki materiał. W środku jest obszyta takim cieplejszym materiałem, dlatego idealnie nada się na jesień. Niestety jest już niedostępna, ale mam nadzieję, że za jakiś czas wróci do sprzedaży.
| skinny belt | Od dawna marzył mi się taki pasek w stylu vintage i w końcu go znalazłam. Oczywiście, jak zawsze, musiałam dorobić dziurki, ale teraz moje stylizacje są jeszcze ciekawsze dzięki temu paskowi. To kolejna rzecz, która jest już niedostępna, ale znajdziecie wiele podobnych pasków na tej stronie.
| 6 pair socks | Czy tylko ja mam zawsze problem z kupowaniem skarpetek? Nie lubię takich, które wystają z butów. Te są idealnie wycięte, dzięki czemu chronią stopę przed otarciami, ale i nie wystają spod żadnych butów. Uwielbiam takie stopki, ponieważ są bardzo wygodne i nie muszę narzekać, że jest mi w nich gorąco.


| makeup brushes | Chyba nie muszę mówić o tym, że pędzle na chińskich stronkach są naprawdę dobrej jakości. To mój kolejny zestaw tych pędzli i jestem z nich bardzo zadowolona. Są mięciutkie, super wykonane i przede wszystkim mega tanie. Łatwo też się czyszczą i nie wchłaniają podkładu. Z całego serca polecam Wam je zamówić.


| eye makeup brushes | Kolejne pędzle, tym razem bardziej precyzyjne do makijażu oka. Bardzo fajnie blendują cienie i są przyjemne w użyciu. Pędzelek do eyelinera jest bardzo precyzyjny i rysuje ładne kreski. Tych pędzli nie używam zbyt często, ponieważ bardzo rzadko maluję oczy, ale na pewno ułatwiają one ten makijaż.
| sponge blending | Tę gąbeczkę zamówiłam z myślą o bakingu. Bardzo chciałam wypróbować tę metodę utrwalania makijażu, ale nie miałam w domu gąbeczki. Jest ona dosyć mała, ale idealnie sprawuje się na mojej twarzy. Nie wchłania produktu, lecz dobrze go wprowadza w pory, dzięki czemu uzyskujemy lepsze krycie. Jeżeli szukacie takiej gąbeczki, to polecam Wam ją zamówić.





Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!