Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

14 sty 2016

long sleeve white lace dress | Rosegal

Czy tylko ja uwielbiam nosić latem białe sukienki? Szczególnie te z kwiatowymi motywami, a także koronkowe. Kiedyś nie przepadałam za białymi ubraniami, ponieważ bałam się, że czymś je ubrudzę lub szybko stracą kolor po praniu. Teraz są moim must have.

LONG SLEEVE WHITE LACE DRESS




MAKEUP MIRROR | Od dłuższego czasu szukałam dobrego lusterka do makijażu i w końcu znalazłam idealne dla siebie. To lusterko jest odpowiednich wymiarów, można je ustawiać pod dowolnym kątem (nawet poziomo), a dodatkowo jest podświetlane, więc możemy się przy nim malować o każdej porze dnia. Jeżeli szukacie takiego lusterka, to szczerze polecam Wam je zamówić.


MAKEUP BAG | Tę kosmetyczkę zamówiłam z myślą o szkole. Planuję używać jej jako piórnika, ponieważ zawsze mam problem ze znalezieniem czegoś ładnego, a ten design mi się strasznie spodobał. Uwielbiam flamingi! ♥ Ta saszetka jest bardzo dobrze wykonana i myślę, że idealnie sprawdzi się zarówno w roli szkolnego piórnika, jak i podręcznej kosmetyczki. Chyba pierwszy raz jestem tak zadowolona z wyglądu mojego piórnika.



Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!