Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

8 paź 2016

SOUFEEL | piękna biżuteria

Kilka dni temu, przyszła do mnie paczka od marki Soufeel. Jest to firma, która słynie przede wszystkim ze ślicznych bransoletek. Nawet nie wiecie, jak bardzo się ucieszyłam, kiedy listonosz przyniósł mi tę paczkę.




Bransoletki wykonane są ze srebra próby 925. Wysoka jakość i niska cena, to chyba coś, co najbardziej zadowala w tej firmie. Przesyła szła do mnie około dwóch tygodni. Nie ukrywam, że czekałam na nią z niecierpliwością. Na stronie jest bardzo duży wybór charmsów i długo się zastanawiałam, które wybrać, ponieważ wszystkie są świetne. Zdecydowałam się na aparat, kubeczek, podobny do tego ze Starbucksa i śnieżynkę, którą wybrałam z myślą o zimie i świętach. Moja bransoletka jest naprawdę świetna.


SOUFEEL CHARMS


VINTAGE CAMERA



SNOWFLAKE


LOVE COFFEE


Jeżeli jednak coś Wam się nie spodoba, to macie 365 dni na zwrot produktu. Chociaż myślę, że to nie będzie Wam potrzebne.



 Bezpłatna dostawa jest już przy zamówieniach powyżej 59$. Wszystko jest ładnie i bezpiecznie zapakowane.


Zniżka -5% dla moich czytelników: BLOG5


BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA POKLIKANIE W LINKI.


Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

12 komentarzy:

  1. Mam już jedna bransoletkę i 5 charmsów od nich, i z ręką na serduszku mogę również polecić. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie baaardzo podoba mi się wygląd bloga oraz cudowne zdjęcia, bransoletka przeurocza, muszę ją mieć!
    pozdawiam
    http://alis-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne zawieszki :) Ja też mam od nich bransoletkę i jest cudowna, bardzo dobra jakość firmy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna bransoletka, również zastanawiam się nad zakupem :)
    inothercolors BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna bransoletka można się zakochać w tych charmsach bo są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowna ta bransoletka ♥ i te zawieszki, najbardziej spodobała mi się śnieżynka ♥

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Te bransoletki są na prawdę rewelacyjne! <3 MEGA firma ;3 Najbardziej spodobała nam się z zawieszek ta kawa ^^ Poklikane: KAWA:15.95 ; ŚNIEŻYNKA: 20.00 ; KAMERA: 25.00 :) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna śnieżynka ♥♥♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowna ta bransoletka! *_* Zawieszka z aparatem jest urocza, tak samo jak z kawą <3
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są te charmsy! Zazdroszczę! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!