Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

10 lut 2017

ZAFUL SHORT YELLOW DRESS

Żółty kolor zdecydowanie kojarzy mi się z latem. Uwielbiam nosić wtedy koszulki w tym kolorze. Na Zaful jest teraz promocja na sukienki, właśnie w tym odcieniu.




Niedawno przyszło do mnie zamówienie z ich stronki. Uwielbiam tam zamawiać ubrania. Są naprawdę bardzo dobrej jakości, zawsze trafiam z rozmiarami i przede wszystkim są tam ubrania, które są teraz modne.



Niby zwykła koszulka w paski, ale jest bardzo wygodna, a jej materiał jest bardzo przyjemny. Pasuje do wielu stylizacji.



Ten sweterek zamówiłam dla mojej mamy. Jest bardzo lekki i zwiewny, dlatego idealnie nadaje się na chłodniejsze dni latem.



Kolejna rzecz, którą zamówiłam mojej mamie. Zarówno jakość materiału, jak i nadruku jest bardzo wysoka. Uwielbiam zamawiać koszulki z Zaful.



Od dawna podobał mi się motyw z alienem i w końcu postanowiłam zamówić tę bluzę. Jest bardzo wygodna i ciepła. Idealnie nadaje się na wieczorne ognisko ze znajomymi.



Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

2 komentarze:

  1. Głównie gdy przeglądam rzeczy Na blogach podoba mi się jedna rzecz a nie wszystkie tu jest inaczej każda rzecz idealnie wpasowuje się w mój gust !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!