Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

29 sie 2019

mop, który czyści wszystko

Wysprzątanie całego domu na błysk zajmuje sporo czasu. To urządzenie zdecydowanie ułatwi Wam pracę i nie kosztuje zbyt wiele. Kiedy dostałam przesyłkę, byłam tak ciekawa, że od razu zabrałam się za testowanie. Teraz przyszedł czas aby przedstawić ten produkt moim czytelnikom.


KILKA INFORMACJI OD PRODUCENTA

Mop parowy Transa Electronics® 12w1

Wielofunkcyjny mop parowy polecany do mycia wszystkich rodzajów podłóg typu panele, kafle, glazura, terakota, gres itp. , natomiast jako ręczna myjka parowa za pomocą specjalnych końcówek wyczyści szyby, lustra, fugi, kabinę prysznicową, kuchenkę, piekarnik, felgi, tapicerkę, kanapę, odzież i wiele innych!

Czyści, odświeża, dezynfekuje tylko przy użyciu pary wodnej.
- Nadaje się do wszystkich rodzajów podłóg, idealny do paneli, kafli, płytek itp.
- Za pomocą odpowiednich końcówek wyczyścisz okna, fugi, kabinę prysznicową, kuchenkę, piekarnik, felgi, tapicerkę, kanapę i wiele innych!
- Posiada 4 płynne stopnie regulacji przepływu pary
- Bardzo lekki i łatwy w obsłudze
- Specjalnie skonstruowana obrotowa główka w kształcie trójkąta, z łatwością dociera do trudno dostępnych miejsc
- Nakładka z mikrofibry doskonale wchłania wodę, usuwa zabrudzenia i zbiera kurz
- Długi uchwyt, dzięki któremu nie musisz się pochylać podczas sprzątania


MOICH SŁÓW KILKA

Mogłabym powiedzieć krótko. Świetny! Oczywiście nie zostawię Was z taką opinią.
Już od jakiegoś czasu planowałam zakupienie tego typu urządzenia. Porównałam ten model z innym urządzeniem popularnej marki, na które właśnie polowałam i ku mojemu zdziwieniu Transa okazał się pod względem technicznym lepszy. Dlaczego się zdziwiłam? Ponieważ jego cena jest o wiele niższa.


Moim zdaniem największą zaletą jest funkcjonalność. Za 249zł mamy urządzenie, którym tak naprawdę możemy czyścić wszystko. Umyjemy wszystkie podłogi, okna, całą łazienkę, kuchnię i wiele innych. Dodatkowo do tego wszystkiego potrzebujemy jedynie wody. Każdemu ułatwi sprzątanie, a w szczególności osobom, które mają mało czasu lub po prostu są leniwe.


ZALETY
  • wysokie ciśnienie (w szczególności, że urządzenie jest małe) - na pewno daje lepsze efekty
  • bardzo długi kabel
  • blokada głowicy, dzięki czemu stoi stabilnie bez podpierania
  • dopasowuje się do czyszczonej przestrzenii
  • możliwość regulacji wydmuchu pary (4 poziomy)
  • niska cena w porównaniu z jakością i innymi markami
  • wodę możemy dolewać w każdej chwili
  • duża ilość koncówek (oczywiście wszystkie mamy od razu w zestawie)
  • zajmuje mało miejsca

Urządzenie możesz zakupić na:



3 komentarze:

  1. Świetna sprawa o tym urządzeniu było głośno już jakiś czas temu. Ja niestety nadal mecze się ze zwykłym
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zamierzam kupić sobie podobny sprzęt do domu. Osobiście zainteresowała mnie oferta https://www.leifheitsklep.pl/ Porównałam oferty w różnych sklepach i tutaj zdecydowanie mają najniższe ceny, co akurat jest dla mnie ważną kwestią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!