Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

29 cze 2016

Prostownica z chińskiej strony | Kemei-289s

Jakiś czas temu postanowiłam przetestować jakiś sprzęt do włosów z chińskiej stronki Banggodd. Zastanawiałam się między prostującą szczotką a prostownicą. Z racji tego, że mam kręcone włosy, postanowiłam jednak wybrać to drugie. Wybór padł na model Kemei-289s.
Czy warto było kupić tę prostownicę?




Co mogę o niej powiedzieć?



  Posiada 5 ustawień temperatury w przedziale 140-230°C


 Obrotowy kabel (oczywiście wtyczka jest europejska) oraz uchwyt do zawieszenia


  Antypoślizgowe elementy, które ułatwiają trzymanie prostownicy


  Nagrzewa się dosłownie w kilka sekund


  Jedynym minusem, jak dla mnie, jest to, że nagrzewa się także na zewnątrz


Podsumowując. Prostownica jest warta zakupienia, ponieważ jej cena jest niska, a jakość naprawdę bardzo dobra. 


Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

6 komentarzy:

  1. Nie używam prostownicy, ale moja koleżanka na pewno się na nią skusi :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super design bloga oraz ciekawe posty:)
    Pozdrawiam
    http://sebastiankuc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa prostownica, chętnie kupiłabym taką ale na szczęście nie potrzebuję prostować włosów :D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio dopiero co kupiłam nową prostownicę, ale może przy najbliższej okazji zaopatrzę się też w tą żeby przetestować :)

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi się. Teraz mam na spółkę z mamą, ale kiedy jedna z nas wyjeżdża to pojawia się problem.
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko używam prostownicy, którą mam, bo moje włosy są na co dzień proste ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!