Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

7 cze 2017

ZAFUL MUST HAVES






Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

9 komentarzy:

  1. Bluzka i spodenki świetne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Zaful! Super mają rzeczy! :)
    Poklikałam w linki.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają bardzo ciekawy asortyment, są dla mnie miłym zaskoczeniem :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą sukienkę, jest piękna, ale bardzo długa, w dodatku nie mozemy jej podciągnąć bo z tyłu od dołu ma wycięcie, ze jak ją podwiniemy, to niestety bedzie nam widac tylek ;/
    swietnie zrobilas ta wish listę!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam bliższego kontaktu z zaful, lecz podoba mi się ta bluzka która pokazałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka mi się bardzo podoba :)
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest super!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. spodenki są świetne!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka podoba nam się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!