31 maj 2017

Jak zacząć być fit?

Co roku, kiedy zbliża się lato i masz założyć ładne bikini, patrzysz na swoje ciało i masz ochotę coś w nim zmienić, ale nie wiesz jak za to się zabrać lub brak ci motywacji? Nie mów sobie "Zacznę przed następnym latem", bo będziesz to odkładać w nieskończoność. Musisz zacząć już teraz.


1. Zmień nawyki żywieniowe


Jedź częściej, ale mniej i przede wszystkim regularnie. Warto do swojej diety zdrowe i mniej kaloryczne produkty. Tutaj z pomocą przychodzi firma NATURAL MOJO. Superfoods są naturalnym produktem  wyprodukowane w 100% z naturalnych produktów. Zawierają one bardzo wysoki poziom przeciwutleniaczy, witamin i minerałów, przyczyniając się do ochrony zdrowia, dobrego samopoczucia i kondycji. Poza tym są bardzo łatwe w użyciu, nasze produkty są w 100% naturalne i smaczne.


Oczyszczanie organizmu ze szkodliwych substancji jest bardzo ważne. Nawet nie wiecie jak duża ilość toksyn znajduje się w Waszym organizmie. Picie codziennie jednej porcji tego produktu przynosi wiele korzyści. Pure Detox pomaga w regeneracji mięśni, przyczynia się do zdrowia skóry i włosów, sprzyja koncentracji i walce ze zmęczeniem oraz stymuluje metabolizm.


Idealny zamiennik dla lekkich posiłków. Smaczny a zarazem bardzo wartościowy. Chyba nie muszę pisać, jak ważne jest białko w budowaniu wymarzonej sylwetki. To przecież główny składnik mięśni. Fit Chocolate jest źródłem białka, stymuluje utratę masy ciała, wzmacnia układ odpornościowy, przyspiesza przemianę materii, daje uczucie sytości, a przede wszystkim świetnie smakuje. Jest lepszym rozwiązaniem na chęć zjedzenia czegoś słodkiego niż czekolada czy batony.

Przez najbliższe 2 tygodnie, macie 15% zniżki na kod DESIGN15


2. Pamiętaj o nawodnieniu


Wiem, że czasem trudno jest wypić przynajmniej 2 litry wody w ciągu dnia, ale nawodnienie to podstawa. Woda wypłukuje z naszego organizmu toksyny, podkręca metabolizm, a więc wspomaga odchudzanie, a także wpływa na nasze samopoczucie. Odwodniony organizm jest osłabiony. Mała ilość wody w organizmie jest często przyczyną pojawienia się nielubianej przez nas oponki na brzuchu i cellulitu.

3. Ogranicz słodycze











Wiem, że kiedy na nie patrzysz, trudno jest się oprzeć. Musisz jednak wiedzieć, że do prowadzenia zdrowego trybu życia niezbędna jest także silna wola, która pomoże nam nie sięgać po węglowodany, będące jedną z najczęstszych przyczyn przybierania na wadze. Możecie do swojej diety wprowadzić zamienniki, czyli tak zwane 'fit słodycze', które zrobicie sami. Możecie wykorzystać do nich produkty ze strony NATURAL MOJO, o których wcześniej wspominałam. Wiele ciekawych przepisów, np. na fit Milkę czy Kinder Bueno, znajdziecie na Instagramie Jessici.  

4. Aktywność fizyczna to nie tylko siłownia


Rower, rolki, a nawet spacer. Wszystko, tylko nie siedzenie w domu przy laptopie czy telewizorze. Nie musisz od razu biegać maratonów. Nie każdy z nas ma czas na wielogodzinne treningi, ale przejażdżka rowerem z chłopakiem czy rodziną to czysta przyjemność. Do mierzenia pokonanych dystansów, czasu, a także ilości spalonych kalorii przyda Wam się aplikacja Endomondo.

5. Znajdź swój zestaw ćwiczeń


Do tego idealnie nadaje się aplikacja PumpUp, z której korzystam i wszystkim Wam polecam. Możecie tam wybrać czas treningu, partie ciała, poziom zaawansowania, dostępne przyrządy i rodzaj treningu, a aplikacja sama stworzy zestaw ćwiczeń idealnie dopasowany do Waszych potrzeb, możliwości i preferencji.



PRZYPOMINAM O ROZDANIU!



Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

16 komentarzy:

  1. Super post! Ja mam silną wolę i szybko przeszłam na zdrową stronę mocy :D wiadomo, czasem są chwile słabości, ale wszystko jest dla ludzi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam silną wolę przez 3 miesiące, było wszystko cacy później jakoś odpuściłam, bardzo żałuję i będę musiała znów zacząć od nowa, a ciężko znaleźć w sobie motywacje :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorzej jak gdzieś zobaczysz takie pyszne ciacha, jak tu na blogu :) taki żarcik. Bardzo lubię wysiłek fizyczny, zarówno w ogrodzie, jak i na siłowni. Niestety, należę do tych osób, które muszą mieć bat nad sobą czy to w postaci trenera, czy osoby prowadzącej zajęcia fitness. Najważniejsze to nie poddawać się, nie zniechęcać w chwilach słabości. Wiadomo, nie od razu będziemy miały dobrą formę, ale warto powalczyć o swoje zdrowie. Czasami wystarczy po prostu zacząć, endorfiny po wysiłku fizycznym skłonią nas do zastosowania odpowiedniej diety. Pozdrowienia dla fajterek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Szkoda tylko ze nie potrafię się ogranczac w jedzeniu. Znalazłam za to jogę i mam nadzieje ze to będzie to co z czasem pozwoli w założeniu bikini, a i będę mogła ćwiczyć w ciąży 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już od paru miesięcy walczę. Mam nadzieję, że tym razem się nie odpuszczę. :D Przez to, że się poddajemy wciąż cofamy się do punktu wyjścia, niestety... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie od dzisiaj podjęłam walkę o ładne nogi :) Staram się ograniczyć słodycze, ćwiczę i jem zdrowe przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajnie, tylko szkoda, że lubie jeść :).

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ciężko z ta silną wolą, ale wiem, że jeśli się zaprę to dam radę.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakos nie staram sie byc idealna i fit ale dbam o swoje zdrowie. Pije duzo wody, staram sie nie jesc duzo slodyczy, jem w miare zdrowo oraz staram sie jak najwiecej ruszac np. Rower. Super blog kochana! Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham aktywność fizyczną; czy to treningi z Ewą, czy układane samemu, rolki, rower..bieganie! Ale z odżywianiem..No tu to jest miazga, nie umiem i chyba na razie nie chce przestać jeść słodyczy, choć wiem, że to niezbyt zdrowe..
    Fajny post :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się żyć zdrowo, choć nie zawsze wychodzi. Czasem ciężko sobie odmówić czegoś słodkiego, a o regularnej aktywności często "zapominam". ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ograniczyłam jedzenie słodyczy, nie tylko ze względu na bycie fit, ale głównie ze względów zdrowotnych i powiem Ci, że teraz jedząc coś słodkiego to nawet mi to nie smakuje tak jak dawniej. Organizm się odzwyczaił ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. E tam dobre ciastko nie jest złe ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne porady. Jakiś czas temu również zaczęłam dążyć do upragnionej figury. Wakacje już tuż tuż i każda z dziewcząt tak, jak wspomniałaś stara się udoskonalić swoje ciało, zrzucając zimowe zapasy. Z pewnością wykorzystam wskazówki, które świetnie przedstawiłaś. Bardzo pomocny post!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. My wiemy, że to zdrowo i modnie... ale my tak bardzo kochamy niezdrowe słodycze i fast foody!

    PS Zapraszamy na mysi blog, gdzie trwa rozdanie. Do wygrania jest zestaw kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Nie reklamuj się na moim blogu.
Wysil się trochę i napisz coś więcej niż 'Fajny blog'.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.