Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

25 sie 2017

back to school | makijaż

Bardzo często pytacie mnie o mój codzienny makijaż do szkoły. Postanowiłam połączyć makijażową rutynę z recenzją kosmetyków marki Revers, które miałam ostatnio okazję testować. Od razu podkreślam, że jestem typową amatorką i niedawno zaczęłam swoją przygodę z makijażem.

(pinterest.com)

KOREKTOR
W czasie roku szkolnego praktycznie zawsze wstaję niewyspana. Korektor pomaga mi zakryć cienie pod oczami, a także przebarwienia i niedoskonałości.


CAMOUFLAGE Liquid Corrector
Wielozadaniowy korektor w płynie, optymalnie i bez efektu obciążenia koryguje  wszelkie niedoskonałości cery oraz cienie pod oczami. Sprawia, że spojrzenie jest świeże i wypoczęte. Dzięki kremowej konsystencji i wysokiemu poziomowi krycia doskonale wyrównuje koloryt cery. Korektor tuszuje drobne zmarszczki, redukuje także widoczność zaczerwienień, nie rozmazuje się i nie przesuwa.  Produkt można używać pod podkład lub samodzielnie. Praktyczny aplikator z aksamitną końcówką pozwala na precyzyjną aplikację. Ultra naturalny i długotrwały rezultat. Gwarancja jednolitej nieskazitelnej cery.

MOJA OPINIA
Świetne krycie, wygodna aplikacja i długa trwałość. Korektor bardzo dobrze wtapia się w skórę i nie zostawia efektu maski. Jest bardzo lekki, więc idealnie nadaje się do codziennego makijażu. Dużym plusem jest także odcień, który nie wpada w żółte tony.

PUDER BAMBUSOWY

Jestem posiadaczką cery, która lubi bardzo szybko się przetłuszczać, dlatego zmatowienie jej jest niezbędnym krokiem w moim makijażu.


Puder bambusowy BAMBOO DERMA FIXER
Do utrwalania makijażu, w tym również makijażu scenicznego. Niezbędnik charakteryzatorów i wizażystów. Posiada najwyższy stopień matowienia. Szczególnie polecany dla cery mieszanej i tłustej. Nadaje wyjątkowo gładkie i matowe wykończenie makijażu, optycznie zmniejsza pory.  Działa antybakteryjnie, przeciwtrądzikowo, łagodzi podrażnienia, oraz reguluje pracę gruczołów łojowych. Niezwykle drobny, miękki i delikatny puder nałożony na skórę błyskawicznie się w nią wtapia i staje się zupełnie niewidoczny.

MOJA OPINIA
Puder bardzo dobrze matowi skórę i jest świetnym wykończeniem makijażu. Nie podkreśla suchych skórek i nie zapycha porów.  Jest bardzo wydajny i nie wysusza skóry. Idealnie wtapia się w nią i tworzy naturalny efekt gładkiej cery. Jest transparentny, dlatego nada się do każdego koloru skóry i nie zostawia na niej białych plam.

CIENIE DO BRWI

Moje brwi są bardzo rzadkie i słabo widoczne. Zawsze muszę je chociaż trochę podkreślić, ponieważ uważam, że to one nadają kontur naszej twarzy i grają istotną rolę w naszym wyglądzie.




EYE BROW SET PROFESSIONAL STYLIST

Kompaktowy zestaw trzech cieni do brwi, wosku oraz pędzelka i gąbeczki, dzięki któremu w wygodny sposób zadbasz o nienaganny wygląd swoich brwi. Idealne dopasowane, naturalne odcienie sprawią, że Twoje brwi stają się idealnie podkreślone. Wosk pomaga utrzymać efekt makijażu na wiele godzin i doskonale sprawdza się w modelowaniu brwi. Profesjonalne modelowanie brwi teraz jeszcze łatwiejsze.



MOJA OPINIA
Wosk pozwala bardzo łatwo wymodelować i utrwalić brwi. W paletce znajdują się 3 cienie, dzięki czemu możemy je dowolnie mieszać i uzyskać swój idealny kolor. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, a co za ty idzie, wydajne. Są również bardzo trwałe, dzięki czemu moje brwi wyglądają dobrze przez cały dzień.





Pewnie duża część z Was nie wyobraża sobie wyjścia bez niepomalowanych rzęs. Ja uważam, że mogę omijać ten krok, od kiedy wygląd moich brwi poprawił się dzięki odżywce LashVolution. Teraz, rzęsy tuszuję tylko wtedy, kiedy robię mocniejszy makijaż.

_________________________________________________________________________________

Na tym właściwie mój codzienny makijaż się kończy. Teraz przedstawię Wam kosmetyki, których używam tylko do mocniejszych makijaży, które robię na większe okazje.

* CIENIE DO POWIEK

Makijaż oka nie jest moją specjalnością. Wciąż się jego uczę. Jeśli jednak się na coś zdecyduję, to wybieram tylko i wyłącznie cienie w odcieniach nude.




SMOKY EYE, Cienie do powiek

Niepowtarzalne zestawy doskonale połączonych ze sobą czterech cieni do powiek SMOKY EYE zapewniających długotrwały efekt makijażu oka. Kolorystyka obejmuje odcienie odpowiednio dopasowane, aby uzyskać efekt SMOKY, posiada trwałą i jedwabistą w dotyku formułę, która zapewnia powiekom błyskawiczną dawkę koloru.



MOJA OPINIA
Pigmentacja nie jest bardzo mocna, dlatego te cienie idealnie nadają się do codziennego makijażu. Występują w wielu wersjach kolorystycznych, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. W zestawie znajdują się jaśniejsze i ciemniejsze odcienie, dzięki czemu możemy ładnie wykonturować oko. Na opakowaniu znajduje się także mała instrukcja, jak używać cieni, więc polecam je przede wszystkim dla osób początkujących.


MATOWA POMADKA

Pomadka na moim ustach jest niezwykłą rzadkością (a szczególnie w mocnych odcieniach). Jeśli jednak się na nią zdecyduję, to zdecydowanie wybieram matową wersję.


VIVAT MAT Liquid Lipstick
 Pomadka w płynie pozwalająca uzyskać spektakularny efekt wyraziście matowych ust. Dzięki kremowej konsystencji pomadkę nakłada się gładko jak błyszczyk, zapewniając ultramatowy, kryjący efekt. VIVAT MAT delikatnie spulchnia usta, dzięki czemu stają się one pełniejsze, a ich matowy kolor pozostaje na długi czas intensywny i nasycony.
Matowe, pełne usta. Efekt wysokiego poziomu krycia.

MOJA OPINIA
Pomadka bardzo łatwo rozprowadza się na ustach. Kolor jest wyjątkowo intensywny, dlatego nada się dla osób, które uwielbiają mocno podkreślone usta. Niestety, choć pomadka z nazwy jest matowa, to po zaschnięciu (dość długo zasycha) nadal lekko się błyszczy. Dodatkowo jej trwałość jest dosyć słaba i bardzo szybko zmazuje się z ust. 


Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

23 komentarze:

  1. Uwielbiam ten korektor, jest niazawodny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zestawienie. Ja koniecznie muszę mieć korektor gdyż poprzez brak snu moja cera nabiera wiele niedoskonałości, a pod oczami zaczerwienienia :(

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ujęty post! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne cienie do powiek - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, dla mnie makijaż do szkoły powinien być prawie niezauważalny :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki właśnie jest mój. Używam tylko 3 produktów, jak napisałam w poście :)

      Usuń
  6. Właśnie mi przypomniałaś, że musze kupić korektor i możliwe, że to właśnie ten wpadnie w moje łapki!
    Ciekawa recenzja :>

    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra recenzja, szczególnie ciekawi mnie ten puder bambusowy, muszę go przetestować na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł na makijaż :) muszę koniecznie w końcu kupić ten korektor :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder bambusowy to mój ulubieniec, na prawdę rewelacyjny produkt! :)
    Mój makijaż do szkoły jest bardzo odważny :D
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. A gdzie kupujesz ten korektor?

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie kupić ten korektor. O firmie Revers nie słyszałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolorek pomadki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej zaciekawił Twój organizer na kosmetyki! Też chcę taki, gdzie mogę go dostać? :D http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigsy nie słyszałam o tej firmie kosmetyków, a co do rutynowego makijażu to go nie posiadam, codziennie tworzę coś innego.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie używałam z tej firmy, ale mój makijaż wygląda podobnie :)

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka to zdecydowanie mój ulubieniec z tego zestawu. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam wcześniej o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!