Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

4 wrz 2017

najlepszy sposób na ściąganie | rozdanie

Nowy rok szkolny rozpoczęty. Już niedługo zaczną się pierwsze sprawdziany i kartkówki. Kto z nas lubi się na nie uczyć. Dzisiaj pokażę Wam fajną opcję na schowanie swojej ściągi w długopisie. Na końcu czeka na Was również rozdanie!



Zakazany Długopis® to idealny schowek dla Twojej ściągi. Jak to działa? Wystarczy, że wydrukujesz swoją ściągę o wymiarach 10cm x 3.2cm i umieścisz ją pod specjalną osłonką, która sprawia, że tekst jest widoczny tylko dla Ciebie. Nauczyciel stojący kilka kroków dalej widzi tylko zwykły, niebieski długopis. Montowanie ściągi trwa zaledwie kilka sekund, dlatego spokojnie zdążysz to zrobić przed niezapowiedzianą kartkówką (napisanie ściągi też zajmie ci chwilę). Jeśli natomiast przygotowujecie się do sprawdzianu i macie możliwość wydrukowania ściągi, to zmniejszając tekst do 3px, zmieścicie na niej całą stronę A4 standardowego tekstu.

Długopisy możecie kupić na ZakazanyDlugopis.pl®



Pamiętajcie jednak, że nauka jest bardzo ważna w naszym życiu. Ściąganie powinno być dla nas rozwiązaniem jedynie przed niezapowiedzianą kartkówką lub sprawdzianem, na który nie jesteśmy w stanie opanować materiału.



ZASADY ROZDANIA
1. Zaobserwuj mojego bloga
3. Zostaw komentarz ze zgłoszeniem:
Biorę udział
Obserwuję jako: 
Lubię jako:

Wylosuję 2 osoby, do których wyślę kilka takich długopisów. 
Rozdanie trwa do 17 września.


edit: WYGRYWA :
Łucja Wójcik i mrsldabrowska

Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

20 komentarzy:

  1. Fajny ten długopis, ale lata szkolne mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bajer, ja pisałam ściągi na okładkach zeszytów lub wkładałam pod okładkę, na którym kładłam kartkę sprawdzianu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś już o tym słyszałam! Raz sama próbowałam nakleić taśmę na długopis i zrobić tam notatki haha :D

    Biorę udział
    Obserwuję jako: Rilseee
    Lubię jako: Milena Ł.

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię ściągać. Chociaż nie wiem jak to teraz będzie w liceum ;D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten sposób :D
    Biorę udział w rozdaniu :)
    Obserwuję jako: Tak Po Prostu BLOG (od dawna)
    Lubię jako: Sylwia Monika

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja byłam w szkole, to sami robiliśmy takie "magiczne" długopisy :) Z perspektywy czasu myślę, że więcej czasu schodziło nam na produkcję ściąg niż zeszłoby na faktyczną naukę :DDD

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś podobne i to była fajna sprawa :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam tego często na historii i wosie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ściągałam na bezczla :D
    tzn wszystko miałam na wirzchu :D i nigdy nie wpadłam :D

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com/2017/09/cyrylkowy-sklepik-kocia-fundacja.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasy szkolne i studenckie juz dawno za mną ale szkoda ze takiego bajeru nie było wtedy :€

    OdpowiedzUsuń
  11. ja robiłam tak na studiach. kupiłam ze 4 długopisy, ale u mnie były trochę inne, bo całość była zabudowana a była tylko podłużna szparka gdzie się obkręcało ;)
    szkoda, że w technikum tego nie znałam hahahaha.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł dla osób, które mają niewielki zakres materiału. Do sesji raczej mi się nie przyda, dlatego nie zabieram szans tym osobom, które mogłyby skorzystać! Powodzenia :))

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaaa haha, na studiach w sam raz na sesję :D
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział
    Obserwuję jako: Łucja Wójcik
    Lubię jako: Łucja Wójcik

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno mi się przyda, bo jestem teraz w 3 gimnazjum i nauki jest sporo :/
    Biorę udział ♡
    Obserwuję jako: mrsldabrowska
    Lubię jako: Laura Dąbrowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział
    Obserwuję jako: Karo
    Lubię jako: Karolina Sawa

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: Nadia
    Lubię jako: Malinowy Skarbiec

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział
    Obserwuję jako: revqua
    Lubię jako: Roksana Naprawa

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział
    Magdalena B
    fb-Magdalena b ła

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział
    Obserwuję jako: Beata Kandzia
    Lubię jako: Beata Kandzia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!