Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

19 sty 2018

Ed Sheeran. PLUSY I MINUSY

Kiedy Ed wyda nową piosenkę, od razu staje się ona moją ulubioną. Nie wiem jak on to robi, ale jego muzyka zawsze wpada mi w ucho. Nie mogłam się oprzeć, kiedy zobaczyłam książkę Davida Nolana, w której znajduję się biografia znanego, rudego piosenkarza.


    OPIS    

Ed Sheeran rządzi światem. Sprzedaje miliony płyt, koncertuje na stadionach, występuje z największymi, zdobywa prestiżowe nagrody… A zaczynał od darmowych koncertów w pubach i sprzedawania płyt, które nosił w plecaku. W niniejszej biografii możemy prześledzić jego losy od początków w Yorkshire i Suffolk przez fascynację Damienem Rice’em i Nizlopi aż po wydanie bestsellerowego albumu „Divide”. Książka zawiera liczne wypowiedzi Eda Sheerana oraz jego przyjaciół, krewnych i współpracowników. To opis niezwykłej kariery, jaką zrobił ten „zwyczajny niezwyczajny” rudzielec, będący obecnie jednym z najsłynniejszych muzyków na świecie.


    FRAGMENT    

Pamiętam wysokie wzgórza – mówi Ed Sheeran, wspominając dzieciństwo spędzone w West Yorkshire. – Wiem, że mieszkałem na jednym z nich. 
Obszar w West Yorkshire, z którego pochodzi Ed, leży na wschód od Gór Pennińskich i nazywa się Calderdale. Jego mieszkańcy są dumni z młodzieńca, który przyszedł tam na świat 17 lutego 1991 roku. Miejscowe gazety nazywają Sheerana "wokalistą i autorem piosenek z Calderdale".
Gdyby Calderdale był gatunkiem muzycznym, należałoby go określić jako "mash-up". Uderzają bowiem liczne kontrasty: herbaciarnie sąsiadują z wieżowcami, orkiestry dęte grają przy niewielkich hotelach, a obok meczetu mieści się centrum gry w bingo o nazwie Mecca. Cały okręg Calderdale szczyci się swoją niezależnością, ale najbardziej niezależne jest miasteczko, w którym zaczęło się życie Eda Sheerana: Hebden Bridge.
    MOJA OPINIA    

Od zawsze chciałam poznać życie Eda. Zawsze uważałam, że ma ono duży wpływ na jego twórczość. Nie myliłam się. To przede wszystkim dzieciństwo Sheerana jest kluczem do zrozumienia jego muzyki. Bardzo mi się podoba ta książka. Warto ją przeczytać, nawet jeśli nie jesteście fanami tego piosenkarza. Znajdziecie w niej również wiele zdjęć, które pozwalają lepiej odtworzyć i wyobrazić sobie drogę do sukcesu Eda. Z całego serca polecam tę biografię.





PODPIS

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam Eda i - tak, jak Ty - wszystkie jego piosenki. Po prostu ma "to coś", czego brakuje mi u większości wokalistów (i autorów tekstów, bo przecież on nie tylko śpiewa). Jest genialny! A po biografię też chętnie bym sięgnęła
    Wszystkiego cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam fanką Eda, tak jak większość moich znajomych, ale pewnie sięgnę po tą książkę
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wręcz zakochana w jego głosie i uroczym "pyszczku" a także rudej czuprynie. Poza tym co napisałaś, wkurza mnie - o ile mogę tak napisać, fakt, że ludzie mają do Eda pretensjeo to, że występuje na scenie sam. Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy się nie spotkałam z takimi pretensjami, ale jeśli tak jest, to uważam, że są one zupełnie nie na miejscu. Nawet nie rozumiem skąd one się biorą. Przecież wielu piosenkarzy występuje na scenie samemu.

      Usuń
    2. Czytałam dokładnie, że "spinają się" o to, że Ed sam robi sobie akompaniament. Czy to nie jest zazdrość? Na pewno jest.

      Usuń
  4. Ed to super piosenkarz!
    Nawet nie wiedziałam, że wyszła jego biografia
    Z chęcią złapie ją jak najszybciej się da!

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo, że znam kilka piosenek Eda to z chęcią sięgnęłabym po tę książkę-wydaje się być ciekawą osobą :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Eda! Świetny wpis.

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również posiadam tę książkę i jest świetna :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ed pa przepiękny głos,a wszystkie jego piosenki są takie cudowne... Kiedy on śpiewa to aż się trzęsę <3 Jest jeszcze jedna książka- jego autobiografia z ilustracjami Phillipa Butaha "Podróż Graficzna" Niesamowity człowiek, towarzyszy mi już dobrych parę lat <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ed pa przepiękny głos,a wszystkie jego piosenki są takie cudowne... Kiedy on śpiewa to aż się trzęsę <3 Jest jeszcze jedna książka- jego autobiografia z ilustracjami Phillipa Butaha "Podróż Graficzna" Niesamowity człowiek, towarzyszy mi już dobrych parę lat <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Ed'a i mam już tę książkę <3 Niedługo mam zacząć ją czytać ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Mało co słucham go ale tam dwa kawałki może mam ulubione, fajnie że taka gwiazda stworzyła swoją książkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słucham go jakoś szczególnie często, jak poleci w radiu jedynie, ale generalnie go lubię. i jako człowiek też, taki zwykły sympatyczny facet i podejrzewam, że książka pewnie jest podobna. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też bardzo lubię jego piosenki, wpadają w ucho i zostają w głowie na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!