Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

6 sty 2018

Zaful | oczekiwania vs rzeczywistość

Chińskie strony mają różne opinie. Ostatnio jednak stały się one bardzo popularne. Dziś pod lupę weźmiemy stronę Zaful.


Na początek bardziej pozytywne fakty. W moim zamówieniu znalazł się szal, który jest dokładnie taki, jak się spodziewałam. Wygląda identycznie, jak na zdjęciu i jest bardzo dobrze wykonany. Bardzo przyjemnie się go nosi przede wszystkim dlatego, że jest mega ciepły. Tutaj Zaful dostaje ode mnie ogromnego plusa.



Kolejną rzeczą jest ta bluza. Jak widać, nie wygląda tak, jak na zdjęciu. Jest dobrze wykonana (chociaż dosyć mocno się mechaci w środku) i bardzo ciepła. Jednak, jak na pewno zauważyliście, jej kolor znacznie różni się od tego na stronie. Specjalnie nie przerabiałam zdjęcia, aby było to dobrze widać. Mimo to bluza bardzo mi się podoba.



Ostateczną ocenę pozostawiam Wam. Nie jest to moje pierwsze zamówienie z Zaful i mogę Wam powiedzieć, że takie różnice, jak przy tej bluzie, zdarzają się sporadycznie. Zazwyczaj jestem zadowolona z tych ubrań.


Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

9 komentarzy:

  1. Prawdziwy kolor bluzy nie podoba mi się ale krój jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam do czynienia z tym sklepem i firmie można przypisać wiele plusów
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj też jestem zadowolona ;) Bardzo fajny post! Uwielbiam takie recenzje, gdzie rzeczy pokazane są w porównaniu ze zdjęciem na stronie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja równeiż rzadko spotykam się z błędami takimi :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko trafić w prawdziwe kolory, bo zawsze zdjęcie jest w innym świetle, czy przerobione. Do czerwonych/bordowych rzeczy na zaful mam dystans bo często wyglądają inaczej

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedzałem ten sklep i ma wiele ciekawych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kiedyś zamówić ten szalik, ale się powstrzymałam i teraz żałuję :D
    Bluza śliczna, chociaż wolałabym gdyby była w takim kolorze jak na stronie :(

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zamawiam na chińskich stronach, jakoś nie jestem do nich pozytywnie nastawiona!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!