Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

11 lip 2018

beznadziejna miłość | Colleen Hoover - HOPELESS

Przyznaję szczerzę, że nie jestem wielką fanką czytania książek, ale kiedy ta trafiła w moje ręce, nie mogłam się jej oprzeć. Dawno nie spotkałam się z tak wciągającą historią. 


OPIS

Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.


Jak już mówiłam, nie jestem ogromną miłośniczką książek i niewiele z nich potrafi mnie wciągnąć, ale ta to zrobiła. Od samego początku czytało mi się ją bardzo przyjemnie. Styl, jakim pisze Colleen, jest ciekawy. Podczas czytania, nie miałam chwili, żebym się nudziła czy chciała pominąć dany fragment. Wręcz przeciwnie. Nie mogłam się oderwać. Brakuję mi słów, aby opisać to, jak bardzo mi się ona podobała. Autorka poruszyła przede wszystkim temat nastoletniej miłości, ale również cierpienia i wielu ważnych życiowych kwestii. Jest to moja pierwsza książka Colleen Hoover, ale z pewnością sięgnę po więcej. 


Książkę możecie znaleźć w księgarni Mega Książki.



Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

7 komentarzy:

  1. Ja za to uwielbiam czytać książki! Mimo, że wiele słyszałam dobrego tej książce, nigdy jeszcze jej nie czytałam, zawsze o niej zapominam, ale chyba muszę wkońcu wybrać się do biblioteki
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych autorek, pisze super książki :D Polecam Maybe someday ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej książce.
    Chciałabym osobiście zapoznać się z fabułą! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ją 2 razy - zdecydowanie jdna z lepszych. Uwielbiam właśnie tego typu książki :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam właśnie ją na swojej liście ale no niestety mam mało czasu :(

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!