Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

20 lip 2018

new clothes in my wardrobe

 Dawno nie było u mnie haulu, dlatego chciałabym Wam pokazać, co ostatnio znalazło się w moim zamówieniu z Zaful.



Krótka granatowa koszula w białe paski z długimi rękawami i wiązaniem. Chyba moja ulubiona rzecz z tego zamówienia. Fajnie leży i wykonana jest z dobrego materiału.





Granatowa koszulka z czerwonym nadrukiem i rękawami 1/2. Również dobrej jakości materiał i bardzo wygodna.



Kawowy sweter z odkrytymi ramionami. Może nie na aktualną pogodę, ponieważ mamy lato, ale na jesień będzie idealny. Ładny kolor, dosyć cienki, ale dobrze wykonany.



Czarny biustonosz z koronkowymi wykończeniami. Mam już taki sam, tylko w białej wersji i jestem bardzo zadowolona. Lekki, wygodny, wykonany z przyjemnego materiału, a przede wszystkim - oddychający.




Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

17 komentarzy:

  1. Kawowy sweter jest cudowny! 😍

    Zapraszam: http://zagubionapomiedzywersami.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zamówienie :)
    Najbardziej spodobała mi się pierwsza rzecz, widziałabym taką u siebie w szafie.
    Lubię markę Zaful, ich rzeczy wyróżniają się dobrą jakością i wykonaniem.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy szczególnie ten brązowy sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten czarny stanik 😉. I ten granatowy sweterek też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta koszulka z napisem USA :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis! :)

    https://mombooklover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek i staniczek są piękne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuchy :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe zamówienie ogólnie bardzo przypadło mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka z napisem USA skradla moje serce!!😍💕

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula numer jeden jest świetna, ostatnio pokochałam wszelkie koszule i paski. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula mi się niesamowicie podoba. Coś pięknego! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też najbardziej podoba się koszulka z napisem :) Założyłabym ją z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny haul! Zaful mają rzeczy naprawdę dobrze wykonane a ten czarny biustonosz wygląda świetnie!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładne rzeczy! Ta koszula w paski i sweterek skradły moje serce <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się koszula! Bardzo podobną przymierzałam w Primarku :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!