Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

14 wrz 2019

jak zdać maturę z matematyki?

Matura z matematyki jest chyba największą zmorą wielu uczniów. Osobiście zdaję ją również na poziomie rozszerzonym i chyba tego najbardziej się obawiam. Jednak znalazłam książkę, która bardzo dobrze nadaje się do przygotowań do tego właśnie egzaminu.


OPIS KSIĄŻKI


Książka zawiera:
- 710 zadań (w tym 428 zadań rozwiązanych krok po kroku) 
- z matur z poprzednich lat oraz zadania autorskie, w tym dowody i zadania na wykazywanie. 
- wyćwiczenie umiejętności 
- specjalnie opracowany system pozwala na dokładne zapoznanie się z poszczególnymi zagadnieniami poprzez zadania do analizy, samodzielnie wykonywane zadania sprawdzające, a następnie podtrzymywanie wiedzy poprzez systematyczne powtórki przy pomocy podsumowań (dostępnych również jako Testy on-line) 
- najłatwiejsze sposoby rozwiązywania zadań 
- wszystkie zadania zawierają odpowiedzi i komentarze pozwalające na prześledzenie sposobu rozwiązywania określonego rodzaju zadań 
- zadania zgodne z aktualną podstawą programową (w tym zadania kodowane) 
- wyjaśniające zagadnienia z materiału obowiązującego obecnie na egzaminie maturalnym.

JAKIE JEST MOJE ZDANIE?

Idealna do samodzielnego przygotowania się do matury. Ja posiadam wersję do matury rozszerzonej, ale jest również taka sama do podstawowej. Zadania są podzielone na działy co ułatwia rozplanowanie nauki. Szczególnie jeśli mamy trudności z jakimś konkretnym działem, możemy skupić się tylko na tych zadaniach. Mam mnóstwo tego typu książek i wiem, że nie każda ma taki podział, co według mnie jest minusem. Największą zaletą jest to, że wiele zadań jest wyjaśnionych krok po kroku jak je wykonać. To wiele ułatwia. Ta książka ma nas nauczyć, a nie tylko sprawdzić naszą wiedzę jak nauczyciele w szkole. Na pewno wielu z Was, kiedy widzi przed sobą jakieś zadanie ma często po prostu pustkę w głowię. W tej książce znajduje się wiele wskazówek jak rozwiązywać zadania. Wszystko jest proste w przekazie. Dlatego potem, rozwiązywanie zadań samodzielnie na pewno będzie przychodzić z większą łatwością. Dodatkowo grafika w książce jest bardzo przejrzysta. Dla mnie osobiście jest to ważne. Spotykałam się z książkami, które miały taką bardzo ciężką garfikę i trudno mi się z nich uczyło. Nie mam żadnych zastrzerzeń do tej książki. Wszystkie zadania mają odpowiedzi i komentarze, po pewnej ilości pojawiają się powtórki, dzięki czemu nie zapomnimy całkiem przerabianego wcześniej materiału.



Książki znajdziecie m.in. na:




Kliknij, aby zaobserwować bloga!

PODPIS

3 komentarze:

  1. Na szczęście mam już to za sobą. Ja matmę zdałam na 58% i uważam to za bardzo dobry wynik patrząc na to jakim byłam uczniem, mnie w sumie uratowały korepetycje u cudownej pani, która była przesympatyczną kobietą i umiała dotrzeć do ucznia. Post na pewno przyda się tegorocznym maturzystom
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam to każdemu! O wiele lepsze niż fakultety w szkole. Jeśli ktoś będzie systematyczny to wiele zrobi. Najlepsze! I mówi to tegoroczna maturzystka i noga z matmy :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba po prostu robić zadania w kółko i w kółko, cały czas jest ten sam schemat,ja tak robiłam i na 92% zdane :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!