Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

14 maj 2020

pomysły na prezent | Dzień Matki i Dzień Ojca

Dzień Matki i Dzień Ojca to często te święta, na które trudno znaleźć ciekawy prezent. Aktualnie ich zakup jest jeszcze bardziej utrudniony. Dlatego chciałabym wam pokazać moje uniwersalne pomysły, które dodatkowo dostaniecie je bez wychodzenia z domu.


Kto z nas nie lubi słodkości? Osobiście uważam, że to najlepszy prezent! W końcu "przez żołądek do serca". Jednak te wyroby nie są takie zwykłe. Są wręcz przeurocze.


Dzień Matki zbliża się dużymi krokami, dlatego jeśli nie macie jeszcze prezentu, koniecznie zajrzyjcie na Chocolissimo. Znajdziecie tam wiele ciekawych wersji czekolady w różnych przedziałach cenowych. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Ja zdecydowałam się na piękny czekoladowy napis "Mama" w drewnianym pudełeczku. Wygląda bardzo sentymentalnie. Do tego dobrałam pudełeczko czekoladek w uroczym pudełeczku Super Mamy.


Dzień Ojca co prawda dopiero w czerwcu, ale myślę, że warto przy okazji kupić te prezenty razem. Ja wybrałam oczywiście czekoladowego pilota, bo salon z telewizorem jest królestwem mojego taty. Do tego małe czekoladki w pudełeczku, na którym można umieścić własne zdjęcie. Miałam już kiedyś okazję je spróbować i są przepyszne.


Jakość produktów jest naprawdę wysoka. Nie pierwszy raz obdarowywuję kogoś tymi słodkościami i zawsze budzą zachwyt oraz zaciekawienie. Czasem aż trudno uwierzyć, że tak piękne rzeczy można wykonać z czekolady ♥


Kliknij, aby zaobserwować bloga!

5 komentarzy:

  1. Ale pysznośći *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze są te czekoladki , ale moja mama jest anty słodycze :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te czekoladki z napisem MAMA, genialny pomysł na prezent ;)
    Zapraszam na mojego bloga i dzisiaj nowy post to znaczy rozprawka życiowa
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super! Na prezent nadaje się idealnie

    Milena blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście bardzo ciekawy pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!