Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

2 lip 2020

Przegląd sukienek letnich i weselnych

Ostatnio przeglądałam różne strony w poszukiwaniu letnich sukienek. Powiem wam szczerze, że zawsze było mi ciężko znaleźć coś typowo dla siebie. W końcu natrafiłam na stronę Ever Pretty i zdziwiła mnie duża ilość sukienek w moim stylu. Nie mogłam się zdecydować, którą wybrać.


Na tej stronie wybór letnich sukienek jest naprawdę duży. Ja zamówiłam już kilka i czekam na przesyłkę. Na pewno pokażę je wam, kiedy do mnie przyjdą. Szczególnie polecam te z zakładki floral summer dress. Jeśli natomiast, tak jak ja, uwielbiacie białe sukienki to koniecznie musicie przejrzeć zakładkę white chiffon dress.


Przeglądając ten sklep natrafiłam także na dużo pięknych sukienek weselnych. Sezon akurat trwa, wesela mogą już się odbywać, więc postanowiłam pokazać wam trochę i tej części sklepu. Ja jestem zachwycona i trochę żałuję, że nie widziałam tej strony przed swoją studniówką, bo pewnie bym coś dla siebie znalazła. Dla szybszego znalezienie podaję wam zakładkę, w której znajdziecie poniższe sukienki i wiele innych - tulle dress.


Jak widzicie sukienki są prześliczne. Nie mogłam się oprzeć by wam ich nie pokazać. 


Kliknij, aby zaobserwować bloga!

3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o letnie sukienki to wygrywa ta zielonkawa nie wiem dokładnie jaki to kolor ale ta pierwsza od prawej w każdym bądź razie :D Jeśli zaś chodzi o drugi zestaw moje serduszko skradła ta szara właściwie tak naprawdę to wszystkie oprócz tej pierwszej ten krój mi jakoś nie leży :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w wakacje mam wesele, także właśnie poszukuje jakiejś :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają przepiękny asortyment!

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!