Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

24 kwi 2020

kosmetyczne właściwości miodu

Miód znany jest od dawna. Jednak coraz częściej słyszy się o zagrożeniu życia pszczół, a co za tym idzie produkcji miodu (oczywiście tego naturalnego). Na szczęście na ten moment jest on wciąż dostępny dla wszystkich nas. Jeśli interesują was domowe sposoby na kosmetyczne wykorzystanie miodu, to zapraszam do dalszego czytania.


SUCHA SKÓRA
Sama najczęściej używam w miodu w celach nawilżających i kojących. Kiedyś w kącikach ust zrobiły mi się zajady. Żadne maści nie były mi w stanie pomóc. W końcu zdecydowałam się na swój ulubiony domowy ratunek. Posmarowałam kąciki ust miodem i po jakichś 2 użyciach widziałam znaczą poprawę. Miód także świetnie koi moją przesuszoną skórę głowy. Warto go uwzględnić w domowych maseczkach nawilżających.

NIEDOSKONAŁOŚCI
Jeżeli zmagacie się z trądzikiem, to miód koniecznie musi się u was znaleźć, ponieważ ma właściwości antybakteryjne. Świetnie się sprawdzi na blizny i przebarwienia potrądzikowe. Rozjaśnia i nadaje skórze blasku.

WŁOSY
Miód świetnie nawilży także nasze włosy. Najlepiej użyć go jako maski z dodatkiem np. oliwy z oliwek. Może także lekko rozjaśnić włosy. Sama kiedyś wypróbowałam ten sposób. Nakładałam regularnie miód na końcówki i przy dodatkowej pomocy słońca udało mi się uzyskać naturalne refleksy. Dodam, że jestem brunetką i włosy nigdy mi się naturalnie nie rozjaśniały.

Jakie miody są najlepsze? Oczywiście tylko te naturalne. Niestety większość sklepowych miodów jest pozbawiona przydatnych nam właściwości, dlatego chciałabym pokazać wam miody, które osobiście polecam. Są to miody ze Złotej Krainy. Słyszeliście o nich? Jeśli nie, to tutaj macie 4 przykładowe rodzaje, a jest ich więcej..

 
Delikatny smak z lekko cytrusową nutą. Ze względu na łagodny aromat polecany jest jako słodki dodatek do deserów, jogurtów i napojów.
Ma silne właściwości oczyszczające i uspokajające. Łagodzi roztrój żołądka wywołany przez stres.


Łagodny kremowy miód o lekko owocowym i słodkim smaku. Pomaga przy leczeniu dolnych i górnych dróg oddechowych. Wpływa korzystnie na żołądek i na stan jelit.
Jest doskonałym dodatkiem do deserów.



Powstaje z pyłku zbieranego przez pszczoły z kwiatów lawendy. Intensywny zapach, lekko korzenny o nieco gorzkim smaku. Dzięki dużej ilości olejków eterycznych posiada właściwości regenerujące, antyseptyczne i odpreżające.

Ekologiczny miód eukaliptusowy o bardzo intensywnym zapachu i bursztynowej barwie.
Ma doskonałe właściwości antyseptyczne dlatego na jego podstawie tworzone są maści stosowane na rany skórne i oparzenia.
Polecany przy kaszlu, infekcjach układu oddechowego. Bardzo pomocny w leczeniu zapalenia oskrzeli i płuc. Ma działanie wykrztuśne.

4 komentarze:

  1. Ja osobiście uwielbiam miód z mlekiem i to najlepiej ciepłym. Jednak w wersji kosmetycznej nigdy nie sprawdzałam go bo dla mnie jego konsystencja i to że się tak strasznie lepi jest przerażająca. Najlepiej gdy jest on zbity to wtedy tak
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może korzystałaś tylko z miodów sklepowych, które (tak jak pisałam) nie mają w dodatku tych korzystnych właściwości. To właśnie naturalne miody z reguły są takie zbite i lepsze do takiego użytku.

      Usuń
  2. Miód jest świetny :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że miód świetny jest w diecie, ale nie spodziewałam się, że jest też dobry do wykorzystywania w kosmetyce.
    Pozdrawiam :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/04/earth-day.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!