Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

17 kwi 2020

najsłodsze rasy psów

Czy wy też należycie do osób, które uwielbiają patrzeć na urocze zwierzęta? Jeśli zastanawialiście się nad posiadaniem pieska lub po prostu chcecie zobaczyć najbardziej urocze wersje, to ten wpis jest dla was.



 "Zwierzęta są najlepszymi przyjaciółmi. Nie zadają pytań, nie krytykują. "

Psy potrafią odczuwać mnóstwo emocji. Choć nie zawsze to okazują, wiedzą o naszym smutku czy radości. Jeśli macie psa, to na pewno doświadczyliście od niego przytulasów, kiedy nie byliście w humorze lub zabawy, gdy mieliście do tego chęć.


MALTAŃCZYK

Maltańczyk to nieduży, czysto biały piesek do towarzystwa o długiej, jedwabistej, wymagającej systematycznej pielęgnacji sierści. Wrażliwy i dość delikatny psychicznie, jest jednocześnie wesołym i przyjaznym psiakiem. To prawdopodobnie jedna z najstarszych ras na świecie!


POMERANIAN

Szpic miniaturowy pomeranian jest najmniejszy ze szpiców, nieagresywny i ciepły. Potrzebuje bliskiego kontaktu z człowiekiem. To piesek do towarzystwa o wyjątkowo obfitej, odstającej sierści, spiczastym pyszczku i dużych ciemnych oczach. Wiecznie uśmiechnięty, lubi się bawić i dokazywać.


WELSH CORGI

Welsh corgi pembroke to przyjaciel całego świata i pojętny uczeń, który nie lubi bezczynności. Bystry i wesoły, choć dosyć szczekliwy. Pembroke musi jednak mieć coś w sobie, skoro jest ulubioną rasą królowej Elżbiety.



SHIBA

Shiba - rasa zwana powszechnie też shiba inu - to pochodzący z Dalekiego Wschodu szpic o pięknym, gęstym, pluszowym futrze. To pies nienachalny w okazywaniu uczuć, ale silnie przywiązujący się do przewodnika. Wytrwały, sprawny fizycznie. Nie przepada za innymi psami. Dość dominujący. Może polować na mniejsze zwierzęta.


POMSKY

To mieszanka dużego husky z niewielkim szpicem miniaturowym pomeranianem. Stąd jego nazwa pomsky. Każdy osobnik ma trochę cech pomeraniana i trochę husky. To psy bardzo inteligentne i szybko się uczące. Są mniej niezależne niż husky i bardziej wpatrzone w rodzinę, ale nie zawsze chodzą krok w krok za opiekunem jak pomeranian.

8 komentarzy:

  1. A ja uwielbiam kundelki, gdzie każdy jest inny i każdy ma coś słodkiego w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie brakuje tu mopsa. 😍 Nie ma słodszej rasy psa niż mops. To taki mały, grubiutki smuteczek, który daje radość. 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o nim, ale jednak nie załapał się do mojej top 5 :D

      Usuń
  3. Jakie przepiękne pieski, chciałabym mieć takie:)!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maltańczyki są takie cudowne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w 100% psiarą , i sama mam w domu psy nie jednego nawet. Rottwailera i maltańczyka. Zabójcze połączenie :D Dla mnie każde małe jest urocze i mam bzika na ich punkcie na Pinterest głównie siedzę i przeglądam jakieś urocze bąble :P
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaczki! <3 Każdy piesek ma w sobie coś wyjątkowego.
    Ja mam Owczarka Nizinnego i Niemieckiego.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy pies jest wyjątkowy na swój rodzaj, ja mam mieszańca z włoch.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!