Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

10 wrz 2020

Pomysły prezentów na dzień chłopaka

To już chyba moja tradycja, że na wiele okazji kupuję w prezencie coś słodkiego. Tym razem chciałabym i z wami podzielić się słodkimi pomysłami na prezent. Produkty z Chocolissimo nie dość, że obłędnie smakują, to jeszcze bardzo cieszą oko.


Zawsze, kiedy wchodzę na tę stronę aż trudno mi się zdecydować co wybrać. Gdybym mogła. to wykupiłabym wszystko na raz. Nie pomyślałabym wcześniej, że można wyczarować takie cuda z czekolady. Kiedyś podarowałam mojej mamie przepiękny pantofelek z różowej czekolady i stoi on u niej do dziś, bo aż szkoda go zjeść.


Przejdźmy jednak do głównego tematu. Chociaż aż sama nie wiem co napisać, bo te zdjęcia oddają wszystko co można powiedzieć o tych słodkościach. Są przede wszystkim przepiękne. Zapewniam Was, że zawsze wzbudzają zachwyt. Wszystko wygląda autentycznie i smakuje wyśmienicie. Wysokiej klasy czekolada aż rozpływa się w ustach.


Jak widzicie ja zdecydowanie postawiłam na prezent dla fana piłki nożnej, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Od małych czekoladek w różnych, obłędnych smakach, przez zestawy narzędzi, po czekoladowe piwa. Nawet jeśli Was faceci nie są wielkimi wielbicielami czekolady, to na pewno taki prezent ich zaskoczy i ucieszy wzrok.


A wszystkim panom życzę spełnienia marzeń!

4 komentarze:

  1. Super pomysł ! Takie słodkości byłyby idealnym prezentem...dla mnie. Mój facet natomiast jest anty słodyczowy całkowicie. Mimo to myślę że podrzucę mu link do tego posta na dzień kobiet albo na moje urodziny :d
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale cudenka! Jeszcze nie myślałam o jakiś prezencie, a dzień chłopaka tuż tuż.

    Pozdrawiam,
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o prezent na dzień chłopaka to wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem będzie zajrzeć do tego sklepu https://gadget-master.pl/pol_m_Militarne-gadzety-589.html . Mają tu na prawdę sporo ciekawych i wartych uwagi gadżetów, które mogą się idealnie na taki prezent nadać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!