Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

14 lis 2020

Jesienne trendy 2020

Tegoroczna jesień jest na pewno nietypowa i wielu rzeczy w niej zabraknie, ale modowe trendy pojawiają się jak zawsze. Na Instagramie znajdziemy mnóstwo zdjęć bardzo podobnych stylizacji. Ja szczególnie zauważyłam dwa tegoroczne trendy.


Koszule w kratę
Czy tylko na mojej stronie głównej Instagrama co drugie zdjęcie to stylizacja z grubą koszulą w kratę? Zapewne nie tylko. Widząc mnóstwo takich stylówek aż sama skusiłam się (na razie) na jedną sztukę. Osobiście bardzo mi się ten trend podoba. Takie koszulę nosiłam już kilka lat temu i cieszę się, że wróciły. W końcu jakieś stare ciuchy mogę wykorzystać i nie zalegają tylko w szafie!


Dresowe komplety
Ten trend zdecydowanie częściej przewija się na Instastory w podomowych relacjach. W końcu większość z nas przebywa teraz więcej w domu, więc takie domowe trendy uważam w tym roku za warte uwagi. Szczególnie chyba dresowe stylówki rozsławiła Ola Żelazowska z kanału Alexxis Ola. Poza tym odzew obserwatorów, jaki zawsze dostaje, z pewnością świadczy o tym, że trend jak najbardziej się przyjmuje.


Osobiście stawiam na wygodę, więc jak pewnie się domyślacie, moim faworytem są dresowe sety. Jednak oba trendy uwielbiam i w 100% trafiają one w moje gusta. Zdecydowanie mogą one zostać z nami najdłużej, jak tylko się da.

Co jeszcze dodalibyście do tegorocznych jesiennych trendów? Też zauważyliście te, które podałam?





Kliknij, aby zaobserwować bloga!

2 komentarze:

  1. Długie kozaki i te długie futra i płaszcze to coś co chyba nie wyjdzie z trendu dość długo. A co do tych koszul w kratę to taaak i to często po bracie i tacie. Przynajmniej ja takie noszę haha
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienią bluzy to obowiązek w szafie :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!