Dołącz do Avon

Jeśli lubisz produkty AVON i chcesz zamawiać je taniej niż w katalogu, to już teraz zarejestruj się bez żadnych zobowiązań. Możesz kupować kosmetyki ze zniżką do 40% tylko dla siebie i oszczędzać, lub możesz sprzedawać je innym i zarabiać. Będąc z Avon korzystasz z wielu dodatkowych bonusów. Dzięki zakupom możesz odebrać pełnowartościowe produkty już od 1zł. Rejestracja w Avon nie zobowiązuje się do zamawiania co katalog. Możesz kupować w dowolnym momencie, a na każdy zakup otrzymasz zniżkę.

REJESTRACJA AVON

10 lis 2020

Ulubione kosmetyki do pielęgnacji cery

Z własnego doświadczenia wiem, że pielęgnacja młodej cery, zwłaszcza tej z trądzikiem, jest bardzo trudna, w szczególności w dzisiejszych czasach. W tym wpisie chciałabym wam pokazać moje ulubione kosmetyki do pielęgnacji, których aktualnie używam.

pielęgnacja cery trądzikowej

Oczyszczanie i tonizowanie twarzy jest w mojej pielęgnacji zdecydowanie najistotniejsze. Moje żele do twarzy zwykle zawierają jakieś składniki aktywne wspomagające walkę z trądzikiem. Ten z Synchroline pozostawia się na 30 sekund na twarzy, aby mógł zadziałać. Ratuje mi zdecydowanie skórę podczas noszenia maseczek. Jeśli chodzi o tonik, niezawodny jest Afronis. Przepisała mi go dermatolog, a jest jednym z najtańszych toników jakie miałam okazję stosować i do tego dostępny jest w wielu aptekach.

Afronis, trądzik, Aknicare
Afronis - apteki | Aknicare Cleanser

Czasem stawiam również na bardziej dogłębne oczyszczenie przy pomocy peelingu lub maseczki. Zazwyczaj jest to pasta węglowa z Bielendy lub maska z białej glinki.

Bielenda pasta, biała glinka
Carbo Detox - drogerie | biała glinka - apteki/drogerie

Oprócz maseczek oczyszczających stawiam również na nawilżające. Tutaj zdecydowanie wygrywają te z Avon. Zarówno zwykłe maseczki, jak i w płacie pozwalają utrzymać moją suchą naturalnie cerę w nawilżeniu. Te, które pokazuję Wam na zdjęciu sprawdzają mi się najlepiej. Maseczki w płacie używam zwykle przed jakimś ważnym wyjściem lub gdy moja skóra już wręcz błaga o nawilżenie. Wtedy ratują mnie właśnie one. Ta oliwkowa zdecydowanie lepiej sprawdza się w czasie codziennej pielęgnacji. Jak widzieliście wcześniej, używam produktów typowo na trądzik, które najczęściej są wysuszające, dlatego codzienna dawka nawilżenia jest dla mnie niezmiernie ważna. Same kremy zwykle nie wystarczają.

Avon maseczki



1 komentarz:

  1. Pielęgnacja młodej cery jest bardzo, ale to bardzo ważna... Sama dbam o pielęgnację do takiego stopnia, że boję się że zostanę bez dachu nad głową z powodu ilości zakupów, testowania.. Dlaczego bez dachu nad głową? Bo już przestałam to ukrywać przez narzeczonym.. :D
    https://veersonblog.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz!
Nie reklamuj się na moim blogu.
Jeśli spodobał ci się mój blog - zaobserwuj.

design by DESIGNCHANEL (c) don't copy!